Konstig dröm

Hade svårt att sova inatt igen. Sov typ 3 timmar men har ändå inte varit så trött som jag va igår, då var det verkligen fruktansvärt.

Hade en sån konstig dröm inatt.
Drömde om en person från mitt förflutna. Egentligen har den personen hela tiden funnits i mitt inre om man ska va helt ärlig även om vi inte har pratat på typ 5 år.
I drömmen var vi nånstans och helt plötsligt låg han bara på golvet orörlig och folk samlades runt oss. Jag satte mig vid han och försökte få liv i han. Efter ett tag lyckades jag få han att vakna men han spottade en massa blod som om han hade slått sig eller nåt.

Men känslan jag hade i drömmen när han tittade upp på mig kommer nog va kvar ett tag nu.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jessiy

Läskigt

2010-11-30 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0