Ingen mer tonåring

Träffade Lulu, en kompis igår som jag inte hade träffat på jättelänge. Vi gick i samma klass för 8 år sen så vi hade en del catching up to do.

Efter det gick jag hem till en annan kompis, Mirvat och satt där till typ 2.30. Gick hem sen och somnade runt 03.

Idag sov jag till 12 och har varit jättetrött hela dan. Nej jag drack inte en enda droppe alkohol igår.

Summan av kardemumman: Man är verkligen inte tonåring mer !

Bilder kommer en annan dag. Har ju inget internet hemma så sitter inte vid datan så bilderna är kvar i kameran. Sitter hemma hos Mirvat nu vid hennes data. Det blir inte lika sent idag. Tror inte min gamla kropp klarar av det.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

somliga åldrar tidigare än andra:P

2010-10-02 @ 20:37:07
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0