Extensions

Lyckades somna innan 03 inatt, hurray.

Har hunnit med att titta på Våra bästa år i sin vanliga ordning. Ska hoppa in i duschen nu och fixa mig sen till stan och fixa lite.
Tänkte om jag ska gå in om olika frisörer och fråga vad dom tar för att färga, extensions och den frisyren jag vill ha.

Hittade en hårtidning igår från 2005. Har inte ett minne av att jag har köpt den men det va förmodligen då i gymnasiet när alla i klassen fick för sig att klippa sig. Men jag vågade nog inte, vill ju inte att nån ska komma i närheten av mitt hår med en sax. Kommer ha långt hår hela livet. Grät nästan nu när jag klippte av det slitna för några månader sen, det va nog minst 15 cm.

Men men dags för duschen nu så man kommer iväg :D

Kärlek&Respekt

Aldrig mer såhär kort !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0