Info 'bout me

Eftersom jag har fått en massa nya läsare den senaste tiden så är här lite info om moi som jag bara vet att ni är intresserade av :D

Namn: Maria
När är du född?: 29 januari 1987
Var bor du?: Staden jag älskar såååå mycket, Landskrona <3
Nuvarande hårfärg?: Färgat brunt
Riktiga hårfärg?: Vet ärligt talat inte, färgar det ofta
Ögonfärg?: Grön
Piercingar?: Öronen och näsan
Tatuering?: Jaa ett japanskt tecken på smalbenet som jag vill ta bort
Skostorlek : 40
Vad heter du just nu på msn: (F) María (F) || Another day anther drama

Vad läser du för bok nu?: Vår lilla hemlighet
Humör just nu?: Trött
Vad har du för parfym idag?: Ingen
Vill du ha barn?: Jaa
Kan du gå ner i spagat: Inte om jag inte vill bryta benen

Vad ska du göra i kväll: Gå och lägga mig snart
Vad ska du göra i morgon: Fixa lite
Vem sov du över hos senast: Kommer inte ihåg, hatar att sova hos folk
Vem sov över hos dig senast: -
Vad ska du göra nu: Titta klart på tv sen lägga mig
Vem träffade du sist: Jessica
Vad gjorde du för tre timmar sen: Kommer inte ihåg haha
Vad skulle du vilja göra nu: Få ett jobb

Vänner du kan prata om allt med?: Vet inte, öppnar inte mig så
Vem pratade du senast i telefon med och varför?: Jessica, om var vi ska ses
Har du badat i år?: Ja i Borstahusen
Har du tv/dator i ditt rum?: Yees
Senaste inköp: 2 Beckfilmer
Senaste film: Djävulen bär Prada, kollar på den nu

Är det nåt mer så tveka inte att fråga. Kanske slänger in en frågestund nån dag, får se hur det blir :D

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0