Jag och 60-åringarna

Innan när jag va och handlade blev jag jätteglad när jag såg att den nya Allas-tidningen har kommit ut.
Om ni inte vet vad Allas är för tidning så I dont blame you eftersom det är unge jag och dom som är 60+ som läser den tidningen.

Det finns faktiskt många intressanta historier där. Tycker ju att det är intressant att höra om saker som folk har varit med om.

Kanske kan ta kontakt med några gamlingar så vi kan sitta och diskutera vår favorittidning. Kan sätta in en annons och söka efter Greta, Svea och Ulla-Britt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

haha min tanke med, men du har väll läst det länge eller så var det när du läste hemmets journal som jag va med dig o handla=)

2010-09-09 @ 23:18:18
URL: http://msjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0