Bra dag

Har jobbat hela dan idag.
Sen vid 17 träffade jag fina Beata och gick till 261 och fikade. Älskar att uteserveringen har börjat igen. Så skönt att sitta där och titta på vår fina stad. 
Vi satt där till typ 20, sen körde hon mig hem.

Ska jobba imorgon igen, börjar 9.30 så ska nog lägga mig snart. Har varit helt död idag för somnade inte förrän typ 03 inatt.

En skön och bra dag har det varit iaf. Väldigt trött, men bra.

Har fortfarande inte min kamera, så det blir inga bilder.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej, din kamera är ju hos mig fortf. Får den på fredag om vi inte hörs imorgon.

2011-05-05 @ 00:42:50
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0