Svar på kommentar

Tänkte svara på denna kommentaren:


Alltså. Ja, jag är 24 och inte 15. Hade jag fortfarande levt så som jag gjorde då hade det inte varit minnen. Alltså har jag gått vidare. Annars hade jag pratat om det i presens, inte dåtid.

Är det enda jag pratar om gamla minnen? (Ska låtsas som jag inte märker hur obildad du är som inte kan stava "enda", "gamla" och "rundor").
Ehm, eftersom du inte kan stava antar jag att du inte kan läsa heller. Läs bloggen igen och få en aha-upplevelse.

Tänker jag på det varje dag? Sen när är du i min hjärna?

Om ni bara visste hur lite av mitt liv jag skriver ut här. Det som hamnar här är noga utvalt av mig.
Ni får inte veta ens 1 % av nåt. Det har hänt så fruktansvärt mycket, speciellt det senaste året, men det vet ni inte ett smack om eftersom nyfikna idioter inte har med det att göra. Så tror nog inte alls att du vet vad som är i mina tankar varje dag.

Eftersom du verkar tro att du vet vad jag snackar om hela tiden och följer mig, så måste jag säga tack till dig att jag får ha en plats i ditt liv :).

Tycker synd om såna människor som tror att det ena måste utesluta det andra. Lilla du, bara för man tycker om att prata minnen betyder inte det att man inte har ett annat liv nu. Men vi bor, som jag har sagt, i ett Borderlinesamhälle där allt antingen är vitt eller svart. Det finns ingen gråskala.
Tråkigt att du har blivit en del av det tänket. Men men, ni är också värda att leva.

Ärligt talat, du skämmer ut dig att slänga ur dig sånt du inte vet. Du har haft fel i allt du har påstått i kommentaren att jag gör.
Och om du nu har gått vidare från fjortisåldern, varför kommenterar du anonymt? Det är väl mer fjortis än nåt annat.
Eller du kanske heter Anonym, vad vet jag?

Oavsett vilket så hoppas jag att du håller dig till sanningen nästa gång du bestämmer dig för att lägga ner tid på att kommentera. Det blir nog bättre för dig också så du slipper skämmas, och så nån annan slipper skämmas å dina vägnar för denna mytomanin.

Kul att vara minnesmänniska. Eller hur Jessica? :)

Tack att du läser Miss Anonym.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Madelene & Alice

Haha. Uppenbarligen har du en beundrare så uppenbarligen lägger mycket tid och tänk på dig och ditt liv. Se det som en komplimang att du är så intressant att folk måste babbla & tjöta. ;-)

2011-04-23 @ 12:35:41
URL: http://madelenewyrtz.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0