Till the world ends

Har ni hört Britney´s nya låt?
Jag tycker den är bra, den låter ungefär som dom andra av hennes låtar sen hennes nya stil drog igång.
Men det är absolut en låt man kan dansa till och få igång festen med.

Hennes röst är mycket mörkare i låten än den brukar och låter inte lika bebisaktig som den har gjort i många andra låtar.
Men sen gör dom ju om hennes röst i låtarna. Det finns ju en anledning till att hon mimar sig genom alla sina konserter.

Tycker också att låten påminner jättemycket om nån annan låt, men kan inte komma på vilken.

Men ja, låten får betyg 4 av 5.

Kärlek&Respekt


Vet inte varför videon inte har poppat upp
på Youtube än. Det går inte att bädda in på
Aftonbladet så ni får nöja er såhär ^^.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det gör vi absolut du :) haha jag är såå taggad :P



Åhh här har vi en annan britney lover :P haha nä men har du hört hennes nya album ;) Jag har lagt in det på min mp4 så det går på repit.

2011-04-07 @ 00:12:03
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0