I drömmarnas värld

Åh, vad arg jag var när jag vaknade.
Drömde om en person från mitt förflutna. Ja, han som jag har drömt om ett par gånger innan.
Ville inte vakna.

Drömde att vi var en massa människor i ett hus och alla skulle sova där.
Så kom Han till huset jättesent så dom andra skällde på han, men jag tyckte bara synd om han.

Han gick då nånstans i detta jättehuset och jag ljög för dom andra och sa att jag bara skulle på toa men jag gick och letade efter han.

Det som jag nu stör mig på är att jag inte lyckades hitta han innan jag vaknade.

Aja, kan ju hoppas att drömmen fortsätter inatt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jessica

I drömmarnas värd kan allting hända. och där är inget förbjudet. så bara dream on babe :P

2011-04-07 @ 01:19:59
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0