Trevliga busschaufförer

Vet ni vad som gör mig glad? Trevliga busschaufförer.

Ikväll när jag skulle hem från jobbet stod bussen redan där. Chauffören var utanför och rökte så sa han "jag visste att du skulle komma så därför jag väntade". Så jag bara "gjorde du?". Han bara "nej, jag bara skojade. Jag var 2 minuter tidig så jag väntade, det är bättre".

Sen frågade han om jag hade jobbat så sa jag ja. Så frågade han om det hade gått bra och så.

Skönt med folk som är som en själv och inte lever efter den svenska sköt dig själv och skit i andraprincipen. Men sen hette han inte direkt Svensson i efternamn heller.

Kärlek&Respekt


Ja, det får bli stadsbussen i Hbg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0