God Jul

Dagen började ju med jobb till 15.30. Hade riktigt ångest imorse när jag kom till jobbet, plus att jag va på extremt dåligt humör, men dagen va ändå lugn även om jag va riktigt stressad i början av jobbedan. Hade ju aldrig varit där innan så hade svårt att hitta. Men det gick till sist.

Sen när jag kom hem var kalkonen i ugnen. Den skulle va inne i typ 2 timmar till så fixade en massa så länge.
Åt sen och så.

Sen var det julklappsöppning. Fick en morgonrock som är helt underbar, Skilda världar vol 4, Dvd med Mysteriet på Greveholm, helt perfekt när man bara är hemma, örhängen, smink och en sminkväska.

Denna julen har verkligen varit bra och framförallt mysig, precis som det ska va.

Sov typ 2 timmar mellan 21.30-23.30, men är fortfarnade trött, så kommer nog inte ha några svårigheter att somna sen som tur är.

Vi hörs imorgon. God Jul!

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0