Sammanfattning 2011

Iom att jag är för trött för att skriva nåt vettigt inlägg så blir det en sammanfattning av 2011 med hjälp av frågor jag hittade. Imorgon blir det nog en riktig sammanfattning med mina egna ord.

Sammanfattning av 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Skaffade lägenhet. Lärde känna mig själv på riktigt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Många.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, tack och lov. 

5. Vilka länder besökte du?
Inga.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Lugn och ro, körkort och mycket mer.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
22 december, annars är det nog inte så mycket.

8. Vad var din största framgång 2011?
Att inse en massa saker, att jag har börjat övningsköra.

9. Största misstaget?
Att jag inte övningskörde i somras också.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Maginfluensa och början till lunginflammation, men annars rätt lugnt.

11. Bästa köpet?
Biljetten tll Gbg.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra förmodligen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick jobb, när jag och Josse började umgås igen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Don Omar - La mano arriba, Sak Noel - Loca people.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket ledsnare tyvärr.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer avslappnad. Men det kan jag inte va, så är det bara.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt ner så mycket tid på att va nervös och orolig över allt.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Var hemma.

19. Blev du kär under 2011?
Nej.

20. Hur många one night stands?
0+0.

21. Favoritprogram på TV?
Efterlyst, Criminal minds, Veckans brott.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, lägger inte ner energi på att hata nån. Bara skit i dom.

23. Bästa boken du läste i år?
Maskrosbarnet.

24. Största musikaliska upptäckten?
Kommer inte ihåg.

25. Något du önskade dig och fick?
Lägenhet.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja.

27. Årets bästa film?
Vet inte.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade hemma med några kompisar.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

30. Vad fick dig att må bra?
När jag va med folk jag tycker om.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Eloy. 

32. Vem saknade du?
Ingen speciell tror jag.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Vet faktiskt inte.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0