Det är titeln jag vill åt

Har gått runt och sjungit "Jag rimmar på från undergroundnivå" hela dan. Är faktiskt inte ens säker på att det är så dom säger i låten. Men aja, jag sjunger det jag hör.

Var som sagt och fikade innan. Sen när jag kom hem var jag verkligen jättetrött. Börar känna mig lite febrig och har ont i huvet också. Så kanske börjar bli sjuk, jag vet inte.
Kanske inte var så smart att sitta ner på en trappa innan när vi va i stan när det har snöat och är iskallt.

Sen resten av dan har jag inte alls gjort nåt.
Tänkte se Sveriges fulaste hem nu, sen blir det Efterlyst i vanlig ordning.

Hörs nog sen!

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja ibland kan det vara skönt att göra ingenting. Men nu hoppas jag det snart blir bättre väder så man kan göra Någonting:P hehe

2011-02-24 @ 13:28:41
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0