Storm

Ja, herregud vilken storm det var inatt. Fönstrena skakade och jag va helt säker på att dom skulle blåsa in.
Somnade inte förrän typ 5.30 för jag va orolig. Vaknade klockan 10 så det va skönt att jag inte sov så länge.
Är helt död nu men försöker vända tillbaka dygnet för har ju inte somnat innan 03 dom senaste månaderna.

Skönt iaf att stormen är över även om det förmodligen bara är en fråga om tid innan det kommer tillbaka.

Kände ni av stormen inatt? Den kan inte bara ha rört sig över Landskrona.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Linda

ja mina grannar hade fått fönster sönder, staket. jobbade natt så här var lite oroligt

2011-02-08 @ 23:18:29
URL: http://msjane.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hola

jag är också chilenare,student i svalöv men bor i sthlm när jag ej pluggar hehe,ja igår kan jag säga samma sak som dej,fönstren skakade och jag vaknade minst 5gånger per natt pga fick madrömmar om tsunami,visste inte de fanns chilenare i skåne :) inte så många iafall hehe för i svalöv finns inga sydamerikaner vad jag vet..harebra kram Nicki

2011-02-08 @ 23:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0