Dag 22: Det här är jag bra på

Är ju bra på en hel del saker.
Men det jag är bäst på är nog att jag inte ger upp. Att jag ser det positiva i saker som händer även när det känns hopplöst. Då finns det ändå alltid nån sorts hopp där inne nånstans.

Vet att vissa saker kan ta lite längre tid men man får komma ihåg att man aldrig ska sluta tro att det händer.
Och om det inte skulle hända så kommer man efter ett tag inte bry sig mer.

Blir väldigt irriterad och trött på folk som ger upp bara för dom får en liten motgång. Eller som inte vill göra saker för att dom är rädda att misslyckas.

Jag tror på ödet och jag tror att om nåt är menat att hända så gör det det. Ibland måste man bara hjälpa ödet lite på traven.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0