Hemma

Har varit i stan större delen av eftermiddan.
Försökte hitta nåt att ha på mig imorgon när det kommer lite folk men hittade inget. Som ni nog vet så hatar jag att gå i affärer så led mest av tiden.
Får ta nåt jag har hemma redan.

Gick in på Systemet också och handlade. Blev utglodd som vanligt, precis som jag kan hjälpa att jag ser ut som ungefär 16 haha.
Bara gamla, skrykliga, avundsjuka människor som ser ut som 90 när dom är i 60-årsåldern.

Sa till han i kassan i en affär att jag fyller år i övermorgon så frågade han om jag blir 21. Tack för det :D.

Nu blir det att göra smårgåstårta. Den ska ju stå tills imorgon.

Så hörs sen :D

Kärkek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en mysig dag :)

2011-01-27 @ 21:08:36
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0