Igår kväll

Igår hade jag två tjejkompisar här hemma, Layal och Angelica. Skulle egentligen kommit några till men dom fick förhinder. Blev faktiskt lite besviken, kan lika bra erkänna det.

Men vi andra tre åt och drack och hade riktigt kul.
Jag tåler verkligen inte alkohol. Drack två glas champagne och spydde. Nästan fjortisvarning på det. Men kan ju inte hjälpa det, dricker ju typ aldrig så det påverkar direkt haha. Men blev inte yr eller nåt så det var bra iaf.

Layal gick vid 22 typ för hon va helt trött. Nu när hon är gravid ligger hon oftast och snarkar vid typ 21 haha.
Sen jag och Angelica bara satt och pratade och så.

Hon gick sen vid ett. Följde henne en bit. Sen när jag kom hem var jag riktigt trött så gick och la mig nästan direkt.

Idag blir det också lite kalasande.

Vi hade lite svårt att öppna champagnen igår haha.

Kärlek&Respekt

Ja, det är mig ni hör asgarva bakom kameran,

"Sikta inte mot fönstret, hallå!"


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en mysig kväll :) Champange är gott! Ja det är spännande men som du säger nu går jag på helspänn hela tiden, för vill han ska höra av sig. Haha!

2011-01-30 @ 11:54:58
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0