RIP MTV

Ja som ni alla nog har märkt så har MTV försvunnit från dom vanliga kanalerna.
Blev faktiskt när jag märkte nu för nån dag sen. Hur ska man nu kunna titta på alla dåliga överspelade program?

Brukade titta på The X-effect och A Shot at Love. Det var sååå fruktansvärt dåligt men var ändå tvungen att se det.

Har ju tyckt nu dom senaste året att det borde inte heta MTV utan snarare
RTV - RealityTV. Som jag har klagat på att dom typ aldrig spelar musik mer men nu kommer jag sakna serierna.

Så tills det kommer tillbaka (vilket jag hoppas det gör), RIP MTV!

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: carro

det har inte alls försvunnit. dom har tagit bort det för alla som har analog. man måste ha boxer för att ha MTV nu.

2011-01-17 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0