Stan och fika

Vaknade typ 11.30 idag. Tycker inte om att sova så länge egentligen för känns som hela dan blir konstig. Måste börja somna tidigare, somnar ju runt 03 varje natt.
Brukar sätta klockan på 10 men snoozar hur länge som helst. Får bli skärpning med det!

Jessica ringde precis när jag hade vaknat och frågade om jag vill med till stan så jag fixade mig snabbt. Eller ja, "snabbt" haha. Hon kom hit och väntade tills jag var klar, sen gick vi.

Vi gick runt lite stan, sen in på Maddes och fikade.

Nu är det redan snart mörkt. Tycker faktiskt om när det blir mörkt tidigt. Man får ju egentligen inte säga så för man bara måste längta tills sommaren. Men I don't.

Hann fixa här hemma innan jag gick iväg innan. Så då kan man inte göra det. Får se vad man hittar att pyssla med resten av dan.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0