Nyår igår

Dagen igår började som vanligt.
Skulle iväg vid 19 så började fixa mig vid 17. Så tog bussen bort till dom vi skulle till.

Där blev det mat och en massa snack. Några där blev helt chockade när jag sa att jag är 23, dom trodde att jag var typ 14-15 år, gärna för mig så tack för det haha.
Tiden gick verkligen jättesnabbt så helt plötsligt var klockan typ 23.55 så det va bara att slänga på sig jackan och ut på balkongen.

Så där ute blev det ännu mer champagne medans vi tittade på alla raketer.

Efter det gick vi och satte oss i köket och pratade nån timme. Sen blev jag helt trött så gick ut och satte mig i storarummet vid tvn och tittade på TV Chile medans dom räknade ner tiden till 12-slaget.

Funderar på om man skulle ta och försöka spara ihop lite pengar och åka till Chile nästa jul och nyår och fira där.
Hade verkligen varit jätteroligt.

Kvällen igår va iaf riktigt lyckad :D

Kärlek&Respekt

Innan jag gick iväg

 

Lite av folket

 


När vi stod ute på balkongen till midnatt.

Både ljudet och ljuset är dåligt men men :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0