Gbg igår

Åkte ju till Gbg igår så att Jennie skulle fixa mitt hår.
Tog tåget 9.45 typ, lite försenat var det men inte så farligt. Stod och lyssnade på radio på mobilen. Snacka om att det känns som lyx!

Kom fram till Gbg 12.20 typ så åkte vi hem till Jennie. Vi åt och snackade lite och sen satte vi igång med mitt hår. Det tog typ 2 timmar att göra.

Efter det satt vi vid tvn ett tag och sen åkte till centralen. Vi gick in på SJ och jag tog ut en biljett till tåget. Sen gick vi och åt på Subway, och sen gick ut till spåren.
Vi stod och pratade ett tag, sen gick Jennie och jag gick mot mitt tåg.

Första halvan av tågresan gick rätt snabbt, satt och pratade och skrattade med en tjej och en kille som satt vid mig. Killen gick av i Falkenberg och tjejen i Halmstad så efter det var det rätt långtråkigt.

Var i Landskrona 20.25. Var skönt att det inte blev så sent man var hemma.

Kärlek&Respekt

Före

 


Efter. Love it! :D


Kommentarer
Postat av: PiaLotta

Kan bara säga som igår! Såå himla snyggt Maria!

2011-01-14 @ 13:41:28
Postat av: Carina:)

Skitfint:)

2011-01-14 @ 15:59:06
Postat av: sofia

jättefint :)

2011-01-14 @ 18:47:46
Postat av: MLI THAILAND

Jamen det är verkligen så det ligger till! Helt knäppt, här skiter alla fullständigt i varandra ..

2011-01-14 @ 21:46:22
URL: http://lovelimli.blogg.se/
Postat av: Jenilita

HAHAHA vill ni vara horor hahaha den e klassisk :) va hände med mitt face på bilden då? HAHA ja menade inte allvar du hade inte behövt kladda över så där hehe <3

2011-01-14 @ 22:10:50
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0