Big brother

Ska ni se den nya säsongen av Big brother nu när det sparkar igång igen?
Jag tror jag ska se det men har på nåt sätt svårt att tro att det kommer nå upp till den nivån som innan när det var på topp.

Jag var nära att söka denna gången men sen insåg jag att om jag är med där påverkar det inte bara mig med allt negativt som händer där. Så kan inte utsätta folk på utsidan för det om jag hade kommit med.

Big brother 2003 var helt klart den bästa säsongen. Missade nog inte ett enda avsnitt av det.
Hade nån kanal som hette typ Big brother live eller nåt sånt. Där kunde man se vad dom gjorde live dygnet runt. Brukade komma hem från skolan och kolla på dom för jag inte kunde vänta till kvällen.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0