57 minuter

Det tog bara 57 minuter att anmäla sin cykel snodd.
Kommer drömma om "Ditt samtal är placerat i turordning, vi hjälper dig så snart vi har möjlighet" efter att ha hört det ungefär 1247 gånger.

Jag måste verkligen sluta va så slarvig och börja hålla reda på mina saker.
Hon jag pratade med ville ha mitt kontonummer och jag hittade inte min sån dosa till min internetbank. Var ju tvungen att gå in där och kolla för kan inte det utantill. Givetvis hittade jag inte dosan, men jag fick en snilleblixt och kom på att det står ju på lönebeskedet, så sprang ut i köket och sa vad det var.
Tror inte hon märkte av min småpanik.

Skönt att ha det gjort iaf.
Hon sa att jag kommer ha pengarna på kontot om tre bankdagar och att hon kommer sätta igång med det direkt. Så får hoppas jag har det på fredag, så kanske jag kan skaffa en ny cykel redan nästa vecka. Peppar, peppar.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0