Underbar kväll igår

Igår var det ju karnevalsdags.

Gick ner i stan vid 21 för att träffa Mirvat. Efter en massa missförstånd om var vi skulle ses så träffades vi till sist.
Hennes dotter var försvunnen, så vi gick och letade efter henne. Sen träffade vi en massa släktingar till henne så vi var med din hela kvällen sen.

Försökte räkna hur många vi var och kom fram till 20 en gång med alla vuxna och barn.

Hände en tråkig sak och jag tjafsade med en äcklig ordningsvakt och polis, men när jag sa hur det var blev dom tysta.
Dessutom så fattar jag inte varför folk står och glor om nån har blivit skadad. Både jag och andra sa till folk att om dom inte är med oss behöver dom inte stå och kolla och att dom ska sticka.

Sen stod vi i flera timmar vid nallarna. Lovar, Mirvat och dom andra har gjort så dom som jobbar där kan gå i pension med alla pengarna dom la på det haha.

Massa karuseller och spelande blev det. Det var kaos vissa gånger, men kvällen var helt underbar.

You know me, älskar mycket folk och ljud.

Får se om jag går ner idag. Tror inte det, men man vet aldrig.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0