Lesson learned

Är fortfarande lite smådeprimerad över min cykel.

Och har ingen aning om hur jag ska komma till jobbet imorgon. Man måste ha cykel i hemtjänsten. Man kan inte direkt gå. Det tar 100 timmar extra.

Ringde precis nåt Smart safety och det var ju inte mycket till hjälp, men hon skrev ner registreringnumret och skulle skicka nåt till min mail.

Så nu är det bara att vänta tills polisen behagar skicka hem papprena så jag kan ge det till försäkringsbolaget, så dom kan ge mig ersättnig. Vilket projekt!

Men men, har lärt mig en läxa iaf. Lämna aldrig mer cykeln på gården, utan ta in den i cykelförrädet. Det tar bara 10 sekunder extra.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0