5 år sen studenten

Idag är det redan 5 år sen jag tog studenten.

5 år sen man stod på trappan på torget och skreksjöng om studentens lyckliga dag.
5 år sen man sprang runt med sin Chileflagga och viftade.
5 år sen man stod och grät på torget av alla känslor som sköljde över en.

Tiden har gått så otroligt fort.
På ett sätt känns det som det var 100 år sen, men på ett annat sätt känns det som det hände typ i somras.

Det var verkligen den lyckligaste dagen i ens liv. Man visste inget som skulle hända.
Det har hänt så fruktansvärt mycket, men samtidigt känns det som man står lite kvar och stampar på samma ruta. Även om man har utvecklats nåt otroligt och gjort och varit med om en massa saker. Och man är långt ifrån samma person som man var då.
Men det är ändå blandade känslor om hur det känns när man tänker tillbaka.

I vilket fall som helst så är det en helt oförglömlig dag.

Grattis till alla som tar studenten imorgon här i Landskrona!

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: jessica

det kommer, har inte speciellt mycke privat tid med datorn nu för tiden. eftrsom vi bara har dennis dator som är kopplad till hans STORA tv. känner mig stressad av att skriva när andra sitter och tittar på när jag skriver så jag får gott vänta med att uppdatera om jag inte snubblar över lite egentid :P haha

2011-06-10 @ 00:36:06
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0