Blackhead

Har tänkt färga håret i flera dagar nu, men har glömt det hela tiden.

Tänkte göra det nu ikväll men kom på att jag kanske ska köpa ny foundation innan jag gör det, så man slipper se ut som ett lik med svart hår.

Satt innan och tänkte på hur länge jag har hållt på och färga håret. Har gjort det sen jag var 11 år. Alltså mer än halva mitt liv. Vet ärligt talat inte ens hur min riktiga hårfärg är, men är inte så intresserad av att veta. Iom att det va längesen nu som jag färgade det, så är nog så som jag har det nu det närmaste jag kan komma min riktiga hårfärg. Tror det är min riktiga iaf.

Har paket med hårfärg här hemma så får släpa mig ner i stan imorgon eller på måndag och köpa foundation.

Kärlek&Respekt


Har det ju såhär nu and I don't like it.
Det är waaaay to ljust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0