Ut med Sanna och Rodney

Ja, blogg.se va cp-stört innan. Så med andra ord var allt som vanligt på sidan.

Såg Big brother från igår på datan innan. Snälla, snälla BB - skaicka ut Rodney! Orkar inte med han.
Hade inte varit helt fel om man hade skickat ut Sanna också. Hon är typiskt en sån tjej jag inte tycker om. En sån som inte kan slappna av och typ asgarva eller nåt, utan bara ska va så tillbakadragen och blyg hela tiden. Men när det kommer till att öppna benen så gör man det som man aldrig har gjort nåt annat.

Som tex då när Katerina sa till henne att hon ska va tyst så vågade hon inte ens säga emot utan gick och snackade om det till andra istället.
Ni vet ju hur mycket jag hatar folk som är konflikträdda.

Har träffat på alldeles för många såna tjejer och dom får mig att vilja ge dom en örfil så dom slappnar av och är sig själva istället för att gömma sig och bara våga saker när dom stretar.
Annars är hon riktigt vacker. Och hennes läppar är fantastiska. Bra jobbat där!

Nicky är en sån typisk kille som jag typ bara vill krama. Han är så liten och söt. Vet precis hur människor som han är också. Han kommer gråta tills det inte finns några tårar kvar en dag inne i huset och då kommer mitt hjärta göra ont för jag kommer veta exakt hur han känner sig.

Nicky, Sonia eller Vanessa ska vinna!

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: ida & rebecca

nej dom ska nt ut :)). MEN FIN BLOGG!

kommentera våran blogg

2011-03-03 @ 00:12:34
URL: http://justindreewbiieber.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Hoppas gurkan vinner så skön!

2011-03-03 @ 23:49:20
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0