Inte nu igen

Fick verkligen en chock nu när jag gick in på Aftonbladet och såg tsunamin i Japan.
Min första tanke var "inte nu igen".

Blev faktiskt jätterädd. Jag är verkligen rädd för havet. Låter säkert jättekonstigt men det är min största fasa, att jag ska drunkna av en jättevåg, typ tsunami.
Tycker inte om att va nära havet för att jag är rädd att jättevåg ska resa sig och ödelägga en massa.

Får verkligen hoppas att folk hinner fly undan!

Kärlek&Respekt


Klicka på bilden för hela artikeln!


Kommentarer
Postat av: Coverista

Najs blogg! Jag tänkte detsamma när jag googlade mer om Tokyo och hamnade hos dig.. Läskigt jag hade tänkt åka dit snart.. Tokyo är en underbar stad där kreativiteten sprudlar!



Hoppas inget händer dig!



MVh IA

2011-03-11 @ 17:15:05
URL: http://coverista.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0