Borta hela dan

Ja, har varit iväg hela dan.
Gick hemifrån vid 05 imorse och tog tåget 06.39 och var i Kävlinge 06.50. Var inte så trött även om jag hade varit vaken hela natten.

Layals man kom och hämtade mig på stationen, sen åkte vi hem till dom där Layal stod i hallen och typ hade packat ner halva lägenheten i lådor som hon skulle sälja idag.
Hela hallen var verkligen överfull så vi pregade in det i bilen och åkte iväg till Lund vid 06.30.

Väl där så satte vi upp bordet med saker på.
Det var sååååååååå fruktansvärt kallt. Jag brukar aldrig klaga på kylan eftersom jag föredrar kyla framför värme, men nu var det verkligen hemskt. Frös så jag nästan dog.

Lite innan 12 tyckte vi att det var alldeles för kallt så vi åkte hem till dom igen. Men vi fick sålt en hel del.
Åt där, och sen var jag och Layal så trötta så vi däckade i typ 2 timmar i soffan. Hon har ju massa sammandragningar och foglossning också så inte så konstigt.

Tog tåget hem nu vid 19 så var hemma typ 19.30.

Är rätt trött, men inte mer än vanligt. Är ju alltid trött.
Nästan bud på att lägga sig snart, men hittar väl nåt annat att göra som vanligt så det inte blir så.

Vi får se helt enkelt.

Kärlek&Respekt


Layal med alla saker hon sålde.


Jag frös ihjäl.


När jag hade tråkigt satt jag och tränade
på att skriva mitt namn på arabiska haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0