Lite slappedag

Har varit ledig idag, rätt skönt.

Tagit det lugnt precis hela dan, så är rätt seg nu.
Kände innan att jag behövde komma ut lite, så cyklade ner till City gross. Kände mig lite mobbad att gå runt där själv, så ringde direkt en kompis som kunde göra mig sällskap i mobilen iaf. Hatar ju att va själv.

När jag skulle betala blev det 202 kronor och jag hade bara 2 hundringar. Så frågade jag hon i kassan om man kan betala 2 kronor med kort. Så hon bara: "Nej det kan man inte, men vi gör såhär istället". Så tog hon två kronor ur kassan och stoppade dom i den saken man lägger mynt i.
Så sa jag till henne att jag har pengar på kortet, så hon bara: "Nej, det är ingen fara". Jättesnällt verkligen!
Ska alltid gå till hennes kassa hädanefter haha.

Sen cyklade jag snabbt bort till HM, och sen hem. När jag var på HM slutade jag prata med kompisen i telefon. Direkt när vi la på ringde jag en annan kompis. Undra om det är normalt att va så sällskapssjuk som jag är haha. Gör så varje gång jag är själv ute.

Aja, tänkte gå och se om det är nåt på tv nu.

Ska inte säga att vi hörs sen för det är nog rätt troligt att vi inte gör det. Men om inte annat så hörs vi imorgon.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0