VM-94

Som dom flesta vet så älskar jag ju verkligen fotboll. Finns få känslor som är som den man har när man är där på läktaren och skriker och hoppar.
Jag blir som en kille när jag är på fotboll.

Jag såg denna videon och blev helt emotional direkt.
Ingen har väl glömt VM-94. Jag var bara 7 år då, men jag kommer ändå ihåg all den glädjen som var överallt. Det var då också som jag fick upp ögonen för Henke. Det finns ändå kvar lite. Även om jag såg han senast igår på Boismatchen och jag ser han varje gång jag är där så får man lite den känslan man hade för 17 år sen.

Här är videon iaf. Vi kommer aldrig ha ett så bra landslag som då.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag gillar inte ens fotboll. Men denna videon blev man ju riktigt rörd av :D

2011-05-13 @ 17:16:32
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0