Stop smoking

Har bestämt mig nu för att sluta röka.
Inte helt, men ska iaf hålla mig till att bara göra det när det är fest och det är ju verkligen inte särskilt ofta.  
Så det är iaf slutrökt på jobbet, när jag är stressad, när jag behöver lugna ner mig, när jag har tråkigt, när jag sitter och väntar på nåt, när jag är hemma hos nån kompis osv.

Bara började tänka på det idag att jag lika bra kan sluta för det finns ingen egentlig mening med det.

Ska ta slut på detta paketet, sen blir det andra bullar. Och när jag ger mig fan på nåt så blir det oftast som jag vill.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Daniela

Nice blogg !

2011-11-13 @ 17:46:06
URL: http://danielaaravenaaraya.blogg.se/
Postat av: Carina Fherm:)

Håller tummarna att det skall gå bra:)Lägg pengarna i en glasburk,så skall du se så mycket det blir/kram

2011-11-13 @ 18:15:38
Postat av: Linda

stolt över ditt beslut;)

2011-11-14 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0