Måndag

Gick upp redan klockan 07 idag. Visste ju inte om jag skulle jobba eller inte så satte klockan på 06.50. Men dom hörde inte av sig och jag ville inte gå och lägga mig igen, för man kan ju inte komma upp sen igen.

Sen vid 12 typ åkte vi till Center syd. Hatar ju att va där, men det var som tur va bara in och ut.

Efter det ringde jag till Layal och frågade om vi skulle fika, så vi träffades en stund senare.
Sen gick vi hem till henne och va där ett tag.

Gick hem sen vid 17 typ. Ligger bara och tar det lugnt nu. Ska snart flytta mig bort till soffan för tv resten av kvällen.

Skön dag har det varit även om jag har varit dödstrött hela dan.

Kärlek&Respekt


På väg till Center syd.



Jag och Layal's lille Nabih idag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0