Iphone 4s, soon you'll be mine

Har precis räknat och planerat ekonomiskt för månaden, så jag kan köpa en Iphone 4s nästa vecka.

Längtar så mycket tills jag har den. Ska byta till abonemang också för det lönar sig inte så mycket mer att ha Comviq kompis iom att dom flesta har bytt nu. Jobbigt att man alltid måste be folk ringa upp en. Ska iaf byta till Tele 2, känns som det passar bäst.
Ska fråga ut dom i affären om precis allt man behöver veta om abonemang.

Nåt som jag också verkligen måste köpa är ett sånt skydd till mobilen. För jag tappar mobilen typ 100 gånger varje dag.

Skönt att ha nåt att se fram emot iaf.

Kärlek&Respekt


En sån här svart ska det va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0