7 hours to early

Ja, nu ska ni få höra vad jag har gjort.

Jag tar alltid bussen 06.33 på morgonen när jag ska jobba, så brukar gå upp typ 06.15.

Idag vaknade jag med ett ryck och såg att klockan var --.29. Rusade upp och tänkte "jaja, men hinner på 4 minuter". Slängde på mig kläderna och sprang ut genom dörren och ut genom porten.
När jag gick med racerfart på gården öppnade ..... fönstret.

....: Var ska du?
Jag: Till jobbet.
....: Va, nu? Klockan är halv ett.

Jag bara stannade till och tittade på mobilen. Jodå, 00.34 stod klockan på.
Det var bara att vända på klacken och gå och lägga sig.

Senare idag hittade jag mina linser i väskan. Så i all hast sprang jag ändå in i badrummet och roffade åt mig dom. Men har inget minne av det.

Det hade varit fint om jag hade åkt ändå till jobbet och ingen hade kommit. Snacka om att jag hade varit arg, haha.

KärlekRespekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0