Eftermiddagen

Var ju och hämtade mina nycklar på jobbet innan med Jessica.

När jag satt i busshållsplatsen vid torget och väntade på henne när vi skulle till mitt jobb såg jag en person ur mitt förflutna. Stelnade till helt och blev typ paralyserad.
Hade inte sett han på 6 år, så det kändes lite konstigt. Men ändå roligt haha.
Han såg mig också, men som tur är så tappar jag ju aldrig kontrollen så jag lyckades titta bort direkt även om jag var i chocktillstånd haha.

Iaf, efter vi hade varit på mitt jobb gick vi en runda, med några stopp på vägen.
Kom hem runt 17 igen.

Ligger bara vid tvn nu.
Vet inte om jag ska ut mer idag, men tror inte det. Men vi får se vad som händer.

Kärlek&Respekt


Jessica och Nilo när vi var på väg.


Och jag när vi var på väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0