I'm going light

Har precis kollat runt lite på hårfärger.

Bestämt mig nu för att det blir brunt med lite blondish slingor.

Ska göra det i slutet av månaden när pengarna har kommit. Känns som det kommer kosta en del. Men det kommer va värt det.
Kommer inte ge mig på att försöka nåt sånt själv. Gjorde ju det förra året och då blev det ju helt misslyckat.

Kommer va nervös, men tror det kommer bli riktigt snyggt. Iom att jag är rätt ljus i ansiktet, och typ mörk på samma gång så känns det som att jag passar i både mörkt och ljust hår.

Vi får väl se vad ni tycker om typ 3 veckor.

Kärlek&Respekt


Typ såhär hade jag tänkt mig, fast med
lite ljusare slingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0