Over I guess då

Jaha, då var det 'över'.

Men att man bara sitter och skrattar och skakar på huvet för att man inte fattar nånting bevisar väl att det inte var äkta.

Trodde inte ens att vi var på g så får man höra, eller förlåt mig, jag menar läsa  på Facebookchatten igår kväll att 'jag känner inget för dig, jag tänker inte ens på dig, det kommer aldrig funka mellan oss, du är inte min typ'.
Som jag skrev så visste jag inte ens att vi hade kommit så långt att vi skulle bestämma om vi skulle bli tillsammans eller inte. Trodde bara vi snackade vanligt.
Det var ju bara i 5 månader vi hade kontakt.

Men men, livet går vidare och jag tror starkt på ödet.
Man kan inte sörja över nåt som inte ens fanns så detta kommer va bortglömt inom en vecka förmodligen. Om inte innan.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0