Är verkligen dödstrött idag. Har sovit typ...

img_1058 (MMS)

Är verkligen dödstrött idag. Har sovit typ tre eller fyra timmar inatt. När jag höll på att somna så började mitt hjärta slå jättehårt och snabbare och varje gång det slog så ryckte hela kroppen till och det kändes typ som jag skulle börja gråta. Måste verkligen sluta med det här jävla kontrollbehovet jag känner hela tiden. Kämpar ihjäl mig för att inte få några överraskningar utan alltid va beredd ifall nåt skulle hända. Palla att alltid tänka så djupt om saker. Nej, det får bli ändring på det också. Måste börja inse att man inte kan ha kontroll över exakt allt.


Kommentarer
Postat av: Frida

kolla upp gumman vad det är. låter lite som panikångest!



kraaam

2012-04-17 @ 12:44:25
URL: http://memystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0