Det var det

Kom precis hem nu.
Gick och tog en cigg med Ayaah och pratade om saker. Den människan kan få vem som helst att känna sig trygg att säga vilka saker som helst. Berättade sånt som verkligen ingen vet. Never knew you'd become the friend I never had.
Tänk att det kan ta flera år innan man inser vad som egentligen har hänt i ens past.

Det kommer verkligen ta tid innan jag släpper in nån annan. Den ska verkligen förtjäna det för är helt nöjd nu.

Idag har varit en sån konstig dag där man helst av allt bara har velat sova även om man inte har varit trött. Sov typ en timme innan men det hjälpte inte mycket.

Ska iaf sätta igång nån serie nu på datan och glömma allt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Du ska veta att trots att du inte känner mig så har du mig vid din sida, jag finns och lyssnar!

2012-04-24 @ 01:12:03
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt med såna vänner:)

2012-04-24 @ 06:46:42
URL: http://mafung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0