Its okay to be gay but Im not

I vanliga fall hade jag inte brytt mig om folk åsikter, men måste bara säga detta.

Palla att gå runt och säga att jag och Ayaah är lesbiska. Och säga att det är haram eller titta snett på oss och säga "Asså, är ni kära i varandra eller?". Att dom på jobbet gör såna kommentarer gör mig ingenting. Dom är inte en del av mig utan bara en plats där jag jobbar och sen går hem.

Men när andra börjar så har det gått för långt.

Även om ingen har att göra med vad nån annan har för sexualitet, så kan jag klargöra här och nu att jag är inte det minsta lesbisk och har aldrig varit.
Hade jag varit lesbisk eller ens bi hade jag inte brytt mig det minsta om det är haram eller halal.
Jag är inte kär i Ayaah och har inga fantasier om henne. Däremot älskar jag henne så fruktansvärt mycket som vän.

Och ja, vi har skojat väldigt ofta om att vi är lebbar och sex och så, men man tycker ju att folk som har nått en viss ålder borde veta skillnaden mellan skoj och allvar.

Palla va så snabb med att försöka förstöra för folk. Som jag och Ayaah sa för nån dag sen att antingen klagar folk på en eller så säger dom inget, men dom kan aldrig va glada för nån annan.

Men ja, nu vet ni det. Så nu kan ni hitta nån annan att snacka och ha åsikter om. Ett litet tips på vägen kan va att kolla på er själva först.

Önskar så att ni hade sett Mirvats min igår när jag sa till henne helt plötsligt: "Asså Mirvat, tror du att jag och Ayaah är lesbiska och har sex med varandra och sånt?". Hahaha, hon bara "Nej, så äckligt" och såg helt äcklad ut, hahahaha.
Nej, hon är inte en av dom som har sagt nåt, hon bryr sig inte om vad man gör och inte gör, haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0