Lilla LA in my ass

Jag måste verkligen sluta va så slarvig. Tror jag sattes på jorden för att man skulle kunna ha ett ansikte som passade till ordet Slarvig.
Är alltid av med nåt och får springa och leta efter det överallt.

Idag när jag skulle till frisören ställde jag min cykel utanför polishuset. Precis när jag hade låst cykeln såg jag att där va en sån sladd, eller vad man kallar det, som man kan sätta fast i låset. Så öppnade cykeln igen och gjorde det.

När jag kom tillbaka 3 timmar senare och skulle ta cykeln hittade jag inte mina nycklar. Letade igenom väskan 10 miljoner gånger med värsta paniken. Stod och svor högt för mig och tänkte att jag kan inte ha tappat dom inne hos frisören för det hade jag märkt.
Av nån anledning tittade jag ner på mitt lås på cykeln och såg nycklarna hänga där och dingla.
Så jag andades ut och min hjärtattack minskades.

Ni som snackar skit och sprider lögner om Landskrona att här bara händer skit och att man blir mördad så fort man går ut kan bara hålla flabben.
Nycklarna hängde där synligt mitt i stan i över 3 timmar och inget hände. Så, ja.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0