Valborg?

Har tagit bort min Facebook för att jag inte orkade med den. Tog tillbaka den och får direkt se folks statusar om fyllor och skit ikväll och hur dom redan började dricka för längesen.

Asså, verkligen palla.

Nej, menar inte att bara för jag har lagt alkohol på hyllan så ska alla andra göra det, men förstår bara inte hur dom som jag drack sönder mig med för typ 7-8 år sen fortfarande gör samma sak.
Men inte ens när jag var aspackad varje helg så började jag dricka på morgonen. Det var alltid på kvällen.

Valborg är bara ännu en ursäkt för att dricka och bete sig som en idiot.

Idag är bara en dag som vilken som helst för mig. Hade inte ens tänkt på att det var Valborg om jag inte hade sett karusellerna i stan igår. Så ja, ha en bra måndag.

Dessutom så förstår jag mig inte på folk som lägger ut bilder på sina barn på Facebook där dom är nakna när vem som helst kan gå in på bilderna.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Håller med dig.

Vi svenskar hitta på alla möjliga anledningar till att få vara ledig och supa oss fulla.

Blir också irriterad på sånt skit.

Jag dricker dock men just den här kvällen (Lilja är inte med mig) så tycker jag vi alla som dricker borde ha respekt för familjer och inte stå vid en brasa och vara jätte fulla, det händer mest olyckor då ju

2012-04-30 @ 14:04:53
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0