1 vecka kvar

Tänk att det bara är en vecka kvar av Ramadan. Tiden har verkligen gått fort.
Har ju några dagar att ta igen sen, så fastan kommer fortsätta några dagar efter sen. Fastade ju såklart inte när jag hade mens, sen bröt jag tyvärr fastan i 2 dagar av olika skäl. Så det blir ungefär 7 dagar att ta igen.
 
Har spenderat dom senaste dagarna i moskén. Pratade med en imam idag där dom berättade en del och svarade på mina frågor.
 
Menar absolut inte att skämta om det, men palla att jag och Ayaah verkligen får kämpa för att inte bråka med varandra i moskén. Vi måste ju verkligen bråka hela tiden. Så vi säger hela tiden 'du ska få se sen när vi sticker' och så fort vi kommer ut så vräker vi ur oss allt vi har velat bråka om där inne, hahaha.
 
Ni kanske kommer ihåg att jag hade svårt att hålla mig från att svära. Och kan inte direkt säga att det har blivit bättre. Det går bara inte. Försöker, men lyckas inte så bra.
 
Aja, det blir väl bra till sist.
 
Kärlek&Respekt
Men palla att jag inte kan vända mobilbilder. Men ja, här är på väg till moskén.
 
Moskén.

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hej gumman!

Var ett tag sedan och ber om ursäkt för mina sena svar men har inte haft internet och inte varit så posiitiv till dator av olika anledningar.

Jag söker massa jobb och inga jobb fakiskt.
Allt som man kan jobba med utan utbildning typ.

2012-08-13 @ 06:50:44
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0