Back home

Jaha.
Nu har jag flyttat hem igen efter att ha bott hos Ayaah i typ 3 månader.
 
Kommer kännas konstigt att ingen väcker en mitt i natten för att jag ska klia henne i håret, eller att ingen väcker en på morgonen bara för att hon ska säga 'Fuck din mamma', eller som tycker att allt som går fel är mitt fel, eller som alltid har en dum kommentar att slänga ur sig, eller som klagar på att mina strumpor ligger överallt, eller som klagar på sättet jag röker på, eller som snear en så fort man asgarvar åt det man själv säger osv, osv.
Men ändå är Ayaah den finaste personen i hela världen och det enda jag känner för henne är kärlek (och givetvis irritation).
 
Aja, det blir bra detta. Känns skumt att sova hemma nu, men blir säkert van snart.
 
Kommer nog inte sova så mycket inatt, känner för att typ sitta här hela natten men vi får väl se.
 
I vilket fall som helst så hörs vi när jag känner för det.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0