Bussturer

Nu ikväll tog det mig en timme att ta mig hem med bussen. Det tar ungefär en kvart att gå.

Tog fel buss 3 gånger. Det kanske inte låter så konstigt, men har man bott i Landskrona i 25 år och denna staden är så liten så borde man veta hur bussarna går. Eller iaf vilken sida man tar bussen på.

Det som gjorde det mer irriterande var att mitt batteri på Iphonen var typ 5 %. Hur kommer det sig att batteriet alltid är minst när man behöver det som mest? Men stängde av apparna så det höll hela vägen hem som tur var. När jag kom hem äntligen så var det nere på 1 %.

Men fick en liten åktur nu på kvällen iaf med 4 olika bussar. Trevligt, haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0