Har inte badat i badkar på nästan 15 år så...

img_6527 (MMS)

Har inte badat i badkar på nästan 15 år så tänkte att jag ska göra det nu bara för att se hur det är. Efter att ha legat där i mindre än 2 minuter bara tänkte jag "jaha och  nu då?" och "måste ha min mobil, tänk om nåt händer så man måste hå tag i mig".. Kan bara inte slappna av. Är på språng och spänd nästan hela tiden. Så bara ställde mig igen och duschade och sen var det klart. Men det är på ett sätt skönt att man aldrig kan slappna av för då blir man inte lat.


Kommentarer
Postat av: Jenilita

HAHAHA bada e ju det bästa som finns, lägg mobilen intill o en liten handduk så du kan svara fort om det ringer , sen e det bara o ladda med tidningar, badbomber lite olja och riktigt varmt! Finns inget skönare ;)



Jag har inte flyttat till Malmö ännu vi flyttar i slutet av året,men kan ju säga att det börjar bli lagom trångt för oss här hehe. Jag passar killens lillasyster nu i 10 dagar efter det kan vi ses på dagen o ta en fika i stan du jag o Elias :) Hade varit jätte kul! Bamsekram

2012-02-05 @ 09:49:24
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Zak

haha coolt att du inte badad i badkar på så länge det som ärså härligt :)

2012-02-05 @ 15:58:32
URL: http://zakcblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0