Måste bort

Varför påminner denna låten mig så mycket om Chile? Kanske lyssnade på den när jag va där eller nåt för så fort jag satte igång den nu så flög jag tillbaka dit.

Måste dit igen. Har ju inte varit där på flera år. Hade varit helt underbart att kunna slippa jantelag, sköt dig själv och skit i andra, jag måste va full för att ha kul och framförallt för att dansa, jag blir deprimerad för bussen är sen, vi måste bestämma en tid när vi ska prata i telefon, jag vill ha tillbaka femkronan du lånade av mig, jag vet inte vad min granne heter men jag stör mig på deras oljud så jag ringer hyresvärden eller störningsjouren anonymt, jag tittar i nyckelhålet innan jag går ut för att inte springa på nån granne osv.

Måste åka dit för att kunna umgås med folk jag trivs med, som vet vad öppenhet och kärlek är.

Lite därför som jag jobbar så mycket nu för att kunna samla ihop pengar. Får hoppas det blir snart.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0