Stress och åter stress

Ja, har ju inte haft en så bra dag idag.
Va jättestressigt på jobbet, fick verkligen springa fram och tillbaka.

Sen innan jag skulle hem när jag skulle fylla i min timlista som jag hade lämnat i vår lokal var den helt spårlöst försvunnen. Hade lämnat den på ett bord, men den va helt borta.
Kul, så dyker den inte upp imorgon får jag skriva om hela månaden. Det tar ju bara några minuter men det är ändå onödigt för i den plastfickan den ligger i har jag också mina två delegeringar och mitt schema.

Var fortfarande helt uppe i varv och stressad när jag kom hem så mådde illa så va tvungen att gå in och spy.

Har mycket att göra imorgon också, men är iaf ledig i helgen så har iaf nåt att se fram emot.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0